środa, 26 sierpnia 2009

Początek.

Witam Was na moim blogu kulinarnym.
Od dłuższego czasu poświęcam swój wolny czas na surfowanie po tego typu blogach i zafascynował mnie świat gotowania, świat wypieków i nadzwyczajnych w smaku potraw... Dzięki Wam, Blogowiczki, rozwinął się mój zmysł smaku i zapachu... Pieścicie moje oczy pięknymi zdjęciami, kusicie coraz to nowymi przepisami... Wiele z nich już wypróbowałam, wiele będę wypróbowywać i efekty moich poczynań chciałabym pokazać Wam na blogu. Mam nadzieję, że dzięki Wam nadal będę się rozwijać, udoskonalać to moje amatorskie kucharzenie.
Dziękuję Wam, Dziewczyny- otworzyłyście mi oczy na coś nowego.

6 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością zamieszczam pierwszy komentarz! Powodzenia i wytrwałości w gotowaniu oraz prowadzeniu bloga! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze owocnego blogowania :) Zobaczysz, to wciaga! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ, to ja dziękuję. I witam w blogowej przestrzeni kucharskiej. To bardzo, bardzo szybko wciąga...

    P.S. Lubię wredne osoby. Są wyzwaniem dla... inteligencji i poczucia humoru! I czekam z niecierpliwością na wredne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Ja też niedawno zaczęłam i powiem Ci, że to duża zabawa. Do zobaczenia!

    pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rowniez czekam na pierwsze wpisy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w blogowym kulinarnym świecie!
    Życzę Ci dużo zapału i radości z dzielenia się z nami swoimi kuchennymi dokonaniami :)

    OdpowiedzUsuń